הפקת הדוח בהכנה
נא להמתין
הדוח מוכן בהורדות
הזדהות

תמיכה, הדרכה ושירות

​לשירותכם רשימת מוקדי התמיכה והשירות לרשויות ולבעלויות לפי תחומי פעילות לצורך סיוע טכני ותפעולי ותמיכה בנושאים שונים. אם עדיין אין לכם הרשאות במשרד החינוך, קראו את ההסבר ומלאו את הטופס בדף הרשאות למערכת המשרד.

לנוחותכם, אנו מספקים עבורכם הטמעות אישיות – אתם מוזמנים לתאם הטמעה על המערכות הרלוונטיות עבורכם.

הודעות חשובות

>> במהלך יום הבחירות לרשויות המקומיות, 27.2.2024, מרכז השירות והמידע הארצי יהיה סגור. באפשרותכם לפתוח פנייה מקוונת בפורטל ואנו נחזור אליכם בהקדם.אייקון new

>> בעקבות המצב הביטחוני הקים משרד החינוך מינהלת לתמיכה וסיוע לנפגעים, העומדת לרשות צוותי חינוך, תלמידים והורים, לתמיכה רגשית בסוגיות חירום על ידי אנשי המקצוע של השירות הפסיכולוגי-ייעוצי. צרו עימנו קשר בטלפון 6552* שלוחה 5 או דרך הטופס המקוון.

>> יום שבתון ביום הבחירות לרשויות המקומיות (מתוך מאגר חוזרי מנכ"ל)

סקר שביעות רצון

לפניכם סקר שביעות רצון לשימור ולשיפור השירות שאנו מספקים. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה! לכניסה לסקר

הדרכות

📅 הדרכות בחודש ינואר 2024

💡 נושא: יתעדכן בהמשך

⌚ מועד ההדרכות: יתעדכן בהמשך

לרישום להדרכה

הדרכות מיוחדות שהתקיימו בעבר

בתאריך 3 בנובמבר 2022 התקיים מפגש ליועצים המשפטיים של הרשויות המקומיות. במפגש הוצגה תוכנית גפ"ן על ידי המינהל הפדגוגי והלשכה המשפטית במשרד החינוך בדגש על ההיבטים המשפטיים הכרוכים בהפעלתה. במפגש השתתפו גם נציגי מרכז השלטון המקומי ונציגי משרד הפנים. במפגש הוצג באופן מפורט וסדור המתווה להתקשרויות של הרשויות המקומיות עם הספקים שייבחרו על ידי מנהלי בתי הספר במערכת גפ"ן. קישור למפגש המלא (סיסמה: oRfetr)

מוקדי השירות

לתמיכה טכנית ולפנייה בכל נושא באפשרותכם לפתוח פנייה מקוונת מכל דף בפורטל לאחר הזדהות.

✆ מוקד שירות לרשויות ובעלויות – פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–18:00 וביום ו' בין השעות 8:00–14:30, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 4. 

  • לתמיכה במערכת גפ"ן יש להקיש 1.

  • לרישוי והכרה יש להקיש 2.

  • לרישוי והרשאות במעונות יום יש להקיש 3. 

  • לתמיכה במערכות נוספות יש להקיש 4.

✆ מוקד סיוע רגשי – מענה רגשי של שפ"י בימים א–ה' בין השעות 8:00–20:00 וביום ו' בין השעות 8:00–14:00, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 5 ואז 1.

✆ מוקד פניות הציבור – מופעל על ידי אגף פניות הציבור ונותן מענה לקהל הרחב בימים א'–ה' בין השעות 8:00–17:00, בטלפון 1-800-25-00-25 או בטלפון 6552* שלוחה 4.

✆ מוקד אורחות חיים – בטלפון 6552* או 073-3983960, שלוחה 6.

✆ מוקד סיסמאות – פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–17:00, לעובדי הוראה בטלפון 6552* או 073-3983960, שלוחה 1 ואז 1. להורים ותלמידים – בטלפון 6552* או 073-3983960, שלוחה 3 ואז 1.

✆ מוקד שירות לעובדי הוראה – מענה כללי לעובדי הוראה בכל נושא ובפרט בנושאי שכר ותנאי העסקה. פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–17:00, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 1. 

✆ מוקד שירות למוסדות – פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–18:00 וביום ו' בין השעות 8:00–14:30, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 2. 

  • לתמיכה במערכת גפ"ן יש להקיש 1.

  • לתמיכה במערכת מצבת תלמידים ושיבוץ יש להקיש 2.

  • לתמיכה במערכות נוספות יש להקיש 3.

✆ מוקד תמיכה ומידע להורים ותלמידים – פועל בימים א'–ה', בין השעות 7:30–17:00, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 3.

✆ מוקד 105 – הגנה על ילדים ברשת – מענה חינוכי ורגשי לתלמידים, הורים וצוותי חינוך לכל טווח הפגיעות ברשת שבהן מעורבים ילדים ונוער. פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

שירות ותמיכה – מעונות יום

✆ מוקד שירות לרישוי והרשאות מעונות יום: פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–17:00, בטלפון 6552* או 073-3983960 יש לבחור בשלוחה 6 (מעונות יום) ואז בשלוחה 5 (תמיכה ומתן מענה בנושאים נוספים).

פניות בנושא הכרה וסמלי מעונות יום: גב' מירי לוי – mirilevi@education.gov.il, גב' עדי זוהר – adizo@education.gov.il

פניות לקבלת סמל: rishuy@education.gov.il

מוקד טלפוני – רישוי והכרה

הגשת בקשות לפתיחת מוסד חינוכי במערכת רישוי והכרה. לצורך כך יש להגיע לאגף א' רישוי בתי ספר, פארן 7 רמת אשכול, ירושלים, בימי ד' בשעות 12:00–15:00.

טלפון: 073-3934600. מענה טלפוני בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 9:00–15:00.