לשירותכם רשימת מוקדי התמיכה והשירות לרשויות ולבעלויות לפי תחומי פעילות לצורך סיוע טכני ותפעולי ותמיכה בנושאים שונים. אם עדיין אין לכם הרשאות במשרד החינוך, קראו את ההסבר ומלאו את הטופס בדף הרשאות למערכת המשרד.
13.4.2025, ט"ו בניסן תשפ"ה, חג הפסח – לא תתקיים פעילות.
17-14.4.2025, ט"ז עד י"ט בניסן תשפ"ה, חול המועד פסח – המוקדים יפעלו עד לשעה 14:00.
18.4.2025, כ' בניסן תשפ"ה, ערב חג שני (שביעי של פסח) – המוקדים יפעלו עד לשעה 12:00.
משרד החינוך משיק את מוקד קול לכולם לקידום שייכות ומתן מענים רגשיים וחברתיים במצבי מצוקה ובמצבים של דחייה חברתית וחרם. המוקד מופעל על ידי אנשי מקצוע מהשירות הפסיכולוגי ייעוצי של משרד החינוך ומציע תמיכה לתלמידים, הורים ואנשי חינוך. במקרים הרלוונטיים יועבר הטיפול בפניות לצוותים החינוכיים בבתי הספר, תוך מתן ליווי אישי ומקצועי והדרכה.
ניתן להתקשר למוקד בטלפון 6312* או לפתוח פנייה אנונימית בטופס המצורף. הורים, תלמידים ועובדי הוראה יוכלו לפתוח פנייה מקוונת בפורטל.
שעות פעילות המוקד: בימים א'–ה' בשעות 8:00–20:00, ובימי שישי בשעות 8:00–14:00.
לפניכם סקר שביעות רצון לשימור ולשיפור השירות שאנו מספקים. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה! לכניסה לסקר
בתאריך 3 בנובמבר 2022 התקיים מפגש ליועצים המשפטיים של הרשויות המקומיות. במפגש הוצגה תוכנית גפ"ן על ידי המינהל הפדגוגי והלשכה המשפטית במשרד החינוך בדגש על ההיבטים המשפטיים הכרוכים בהפעלתה. במפגש השתתפו גם נציגי מרכז השלטון המקומי ונציגי משרד הפנים. במפגש הוצג באופן מפורט וסדור המתווה להתקשרויות של הרשויות המקומיות עם הספקים שייבחרו על ידי מנהלי בתי הספר במערכת גפ"ן. קישור למפגש המלא (סיסמה: oRfetr)
מוקד שירות לרשויות ובעלויות – פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–18:00 וביום ו' בין השעות 8:00–14:30, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 2.
מוקד פניות הציבור – מופעל על ידי אגף פניות הציבור ונותן מענה לקהל הרחב בימים א'–ה' בין השעות 8:00–17:00, בטלפון 1-800-25-00-25 או בטלפון 6552* שלוחה 4.
מוקד אורחות חיים – בטלפון 6552* או 073-3983960, שלוחה 6.
מוקד סיסמאות – פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–17:00, לעובדי הוראה בטלפון 6552* או 073-3983960, שלוחה 1 ואז 1. להורים ותלמידים – בטלפון 6552* או 073-3983960, שלוחה 3 ואז 1.
מוקד שירות לעובדי הוראה – מענה כללי לעובדי הוראה בכל נושא ובפרט בנושאי שכר ותנאי העסקה. פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–17:00, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 1.
מוקד שירות למוסדות – פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–18:00 וביום ו' בין השעות 8:00–14:30, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 2.
מוקד תמיכה ומידע להורים ותלמידים – פועל בימים א'–ה', בין השעות 7:30–17:00, בטלפון 6552* או 073-3983960 שלוחה 3.
מוקד 105 – הגנה על ילדים ברשת – מענה חינוכי ורגשי לתלמידים, הורים וצוותי חינוך לכל טווח הפגיעות ברשת שבהן מעורבים ילדים ונוער. פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
מוקד שירות לרישוי והרשאות מעונות יום: פועל בימים א'–ה' בין השעות 7:30–17:00, בטלפון 6552* או 073-3983960 יש לבחור בשלוחה 6 (מעונות יום) ואז בשלוחה 5 (תמיכה ומתן מענה בנושאים נוספים).
פניות בנושא הכרה וסמלי מעונות יום: גב' מירי לוי – mirilevi@education.gov.il, גב' עדי זוהר – adizo@education.gov.il
פניות לקבלת סמל: rishuy@education.gov.il
הגשת בקשות לפתיחת מוסד חינוכי במערכת רישוי והכרה. לצורך כך יש להגיע לאגף א' רישוי בתי ספר, פארן 7 רמת אשכול, ירושלים, בימי ד' בשעות 12:00–15:00.
טלפון: 073-3934600. מענה טלפוני בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 9:00–15:00.