על פי החוק והנחיות משרד החינוך, קיימת חובת דיווח תקציבית ושקיפות בדיווח על ההכנסות וההוצאות בבתי הספר. על הבעלות לדווח הן ברמת מוסד החינוך והן ברמת הבעלות. מדף זה תוכלו להיכנס לטופס מקוון לצורך הדיווח השנתי המפורט שעל הבעלות להגיש למשרד החינוך.
על בעלויות החינוך חלה חובת דיווח תקציבית ושקיפות בדיווח על ההכנסות וההוצאות של בתי הספר. הטופס המקוון מאפשר דיווח מפורט של ההכנסות וההוצאות וקליטתן באופן יעיל, אחיד וממוחשב. על כל בעלות לדווח את סעיפי ההכנסות וההוצאות ברמת מוסד חינוך בהתאם לסעיפים מוגדרים מראש, ואת סעיפי ההכנסות וההוצאות ברמת הבעלות. הטופס המקוון יצורף כדיווח שנתי שעל הבעלויות להגיש למשרד החינוך מדי שנה בשנה.
לתשומת ליבכם, הדרישה לדיווח בטופס חלה על כלל הבעלויות בחינוך העל-יסודי המתוקצבות על ידי משרד החינוך. עם זאת, בשלב זה יידרשו לדיווח זה מספר בעלויות מצומצם לשם הרצת המערכת.
בטופס הדיווח יש לדווח בפירוט על כל סעיפי ההכנסות וההוצאות. יודגש כי הטופס אינו מחליף כל דוח או טופס אחר שחלה חובה להגישו למשרד החינוך או לכל רשות אחרת.
מבנה הטופס: הטופס מורכב משמונה חלקים עיקריים: